Nog eentje...

Sinds ik de blogs ontdekte sta ik vol bewondering voor al het moois dat er op de kaartjesblogs verschijnt. 
Eén van de vele blogs waar ik met veel plezier naar kijk is het We Love Vintage Challenge Blog.  Zo'n prachtige creaties waar ik vast nooit aan zal kunnen tippen, maar ik heb het nu toch eens gewaagd om een kaartje te maken voor de huidige challenge waarbij je uit verschillende thema's kon kiezen:
Ik koos voor het thema 'naaien' omdat ik hier toch wel leuke malletjes voor heb, en het plaatje van Marianne Design vond ik er zo leuk bij, het lijkt alsof het meisje net kleertjes gepast heeft...Misschien wel door mama of oma zelfgemaakt?


De basisschets van de kaart herken je misschien wel van dit kaartje. Heel andere stijl hé...

De gebruikte materialen:
  • Plaatje Marianne Design (knipvel uit HobbyHandig)
  • Papier: Decotime
  • Doily's: Cherry Lynn : Itlaina Flourish Tiny Doily DL233
  • Ronde mal: MD CR1239
  • Naaigerief: Crafts Unlimited 4953022
  • stempel knoopjeskaart: Crafts Unlimited 4953025
  • Schaartje: MD LR0195
  • Vaandel: MD Col1325
  • Stempel groetjes: MD Col1338
 Met deze kaart wil ik meedoen aan:
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Ik vind het een prachtige kaart Nancy! Vintage gaat je goed af hoor ;) Heel leuk dat je voor dit thema hebt gekozen! De materialen heb je weer heel mooi verwerkt :) Top!
Groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart, Nans. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf.
Groetjes, Anja
Jolanda zei…
Een mooi kaartje de details zijn goed aanwezig. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij WLVC.

Groetjes Jolanda
Marieke zei…
Wat een leuk kaartje, erg mooi geworden. Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge blog.

Groet,
Marieke
Plony zei…
Heel leuk gedaan en gaaf dat je geprobeerd hebt een vintagekaartje te maken voor de challenge van WLVC. Het is je prima gelukt en we hopen natuurlijk dat je nog eens meedoet.
xxx Plony
Creaine zei…
wow heel mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
groetjes van Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/
Bernadet zei…
Supermooie kaart Nancy!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!
Marjoleine zei…
Erg leuk gedaan Nancy!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)
Engelchen zei…
Prachtig zeg. Leuk gedaan zo.
Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches
Geesje DT
Deze is ook mooi.
Bedankt voor je deelname bij Creaines Challenge.
Groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils