Fijne dagen

Een fijne dag, dat was het dinsdag in elk geval, het huwelijksfeest van mijn broer en zijn Leentje werd een supergeslaagde dag!   Dank je wel allemaal voor jullie lieve wensen en  lieve reacties op mijn 2 trouwkaartjes.  Morgen verschijnt het laatste trouwkaartje dat ik maakte voor hen.

Maar vandaag is het alweer donderdag, kerstkaartjesdag.  Ik vond het wat moeilijk om in de mood te komen om dit kaartje te maken!



De opgave bij 52 weeks to Christmas was om een kaart te maken met een doorkijkje of een schudkaartje.  Het is pas de 2de keer dat ik me aan een schudkaartje waag, het is nu beter gelukt dan de vorige keer, er glippen geen sterretjes tussenuit! 

De gebruikte materialen:
Pine Needle Border, Memory Box
Kadootjesrand: Joy
Kerstbal: Marianne Design
Crisp Bow: Memory Box
Embossingmal: Leanne Creatief
Tekststempel: Boekenvoordeel

Met dit kaartje doe ik mee aan volgende challenges:
In de voorbije week kreeg  mijn kerstkaartje van 18 juni een Top3-vermelding
bij  Christmas Cards All Year (thema sneeuwman).
Mijn kerstkaartje van vorige week was weekwinnaar (random)
bij  Crafty Hazelnut's Chrismas Challengeblog.    Leuk hé.


Welkom aan mijn nieuwe volgster Ina.  Fijn dat je mijn blog wil volgen, ik heb ondertussen jouw blog ook bezocht, je maakt prachtige crea's!   Welcome to my new follower Valerija (You have a blog too?  I don't find your Blog?)


PS  Misschien wil je meespelen met mijn blogcandy?
Lees dan zeker dit blogberichtje.


Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Super, heel leuk gedaan!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 WTC
Shirley-Anne zei…
Hello Nancy
Awesome card . Love the embossing and the die cuts .Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenge
Petra L zei…
Mooie kaart en ik heb bewondering voor de mensen die met deze temperatuur kaartjes kunnen maken...en al helemaal kerstkaartjes.
Hier plakt alles en staat mijn hoofd niet eens naar kerst...hahaha
Het is een mooie kaart Nancy :-)

Lieve groet, Petra L
Hetty zei…
Fijn dat dinsdag zo'n goed geslaagde dag is geweest. De dag van je leven
Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Je moet het maar kunnen met dit weer
Groetjes Hetty
Lia zei…
Je hebt er veel werk van gemaakt! Heel mooi gedaan.
Lia, DT 52WTC
Great card, lovely textures. Thanks for joining CCAYR chalelnge. Anesha
Rosina zei…
Heel mooi is je kerastkaartje voor deze super warme donderdag Nancy..leuk samengesteld met die mooie accentjes...
en gefeliciteerd met je ereplaatsjes geniet er maar lekker van

groetjes Rosina
Misseke zei…
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nancy - superleuk gedaan met het schudgedeelte - helemaal super ist ie.
Leukkkkkkkkkkk dat je in de prijzen bent gevallen, geniet ervan!
Groetjes,
Misseke
Diny zei…
Wat een prachtig kerstkaartje is dit Nancy....ik vind de schudkerstbal....wat een woord he....prachtig!
Groetjes en gefeliciteerd met je ereplaatje,
Diny
schitterend mooi kaartje
en zeker goed gelukt als schudkaart

groetjes anneke
Je@net zei…
Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Ans Gilbert zei…
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Nancy,
het schudgedeelte is erg leuk..
groetjes,
Ans
Anoniem zei…
Hoi Nancy super leuk om te lezen dat de huwelijksdag van jouw broertje zo geslaagd was! Ik ben benieuwd naar het laatste trouwkaartje :) Je schrijft dat je moeilijk in de mood kwam voor een kerstkaartje, maar dat is niet te zien ;) Hij is prachtig! Prachtig gedaan met de kerstbal als schud gedeelte en de sterretjes erin :) Top!
Lieve groetjes Chantal
Inkyfingers zei…
What a pretty, festive card Nancy and great use of embossing and die cuts.
Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenges.
Hugs
Carol x
Anoniem zei…
Ik kan goed geloven dat je het moeilijk vond om in de mood te komen. Wanneer het zo warm buiten is, is het niet zo gemakkelijk om te denken aan de winter, sneeuw of Kerstmis, maar je bent er toch weer in geslaagd om zo'n leuke kaart te maken.
Joan zei…
Lovely embossing and die cuts, it's a great card

Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge this month

Joan
Hazel zei…
Thanks for sharing your lovely crafting for CCAYR July challenge and for the Glory of Christmas - hope to see you again soon, Hazel, DTs - and thanks for entering this for both of my CHNC challenges x
cotnob zei…
A beautiful Christmas card Nancy, such a fabulous shaker ornament.
Pauline
x
Pamela zei…
Beautiful card, thank you for joining our challenge at CCAYR.

Pam x
Anoniem zei…
Heel leuk gedaan! Leuk dat je meedoet aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52WTC
Lovely design. Thank you for sharing with us at The Glory of Christmas - Myrna DT
Cazro zei…
A very pretty card. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas. Caz
TRACEY O zei…
Beautiful card, thank you for sharing with us at CCAYR

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils