Veel geluk

Dit is mijn laatste trouwkaartje dat ik maakte ter gelegenheid van het huwelijk van mijn broer en mijn schoonzusje.  Mijn schoonouders wilden het jonge paar ook feliciteren.  Of ik voor hen ook een felicitatiekaart voor Luc en Leentje wou maken?

Voor dit kaartje ben ik met mijn mallen aan de slag gegaan en ik heb een doorkijkkaartje gemaakt.  Vind dit altijd wel leuk!


Geen dessinpapier gebruikt, alleen maar 2 soorten parelmoerpapier, lichtblauw en lichtroze.  Het blauwe is echt wel bleker dan op de foto, maar kreeg het niet beter...


Het roze papier heb ik geëmbost, met hartjes natuurlijk.  Zag deze embossingfolder liggen in boekenvoordeel en kon het niet laten om die te kopen, ik vind het een hele toffe!
Daarop dan het trouwpaar, en bovenaan in de hoek de trouwringen, met een klein strikje.


Gebruikte materialen:
Petra's birds: Marianne Design LR0351
Bruidspaar: Marianne Design LR0345
Trouwringen; Marianne Design LR0238
Embossingfolder: Craft Unlimited

PS  Misschien wil je meespelen met mijn blogcandy?
Lees dan zeker dit blogberichtje.


Creatieve groetjes
Nancy


Reacties

Anoniem zei…
Mooi in dat zachtblauw!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy,
mooie combinatie van kleuren en erg mooi de achtergrond met embossing,
groetjes,
Ans
Petra L zei…
Wow, wat mooi Nancy. Ik denk dat ze erg blij waren dat je voor hun (schoonouders) dit kaartje maakte. Ook verwacht ik dat het bruidspaar blij met dit kaartje waren. Zelfgemaakte kaarten doen het altijd veel beter ;-)

Lieve groet, Petra L
carla zei…
Nancy deze kaart is geweldig gemaakt.
Zoveel mooie materialen in gebruikt, echt schitterend.
Een echte topper.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Een prachtig romantisch tafereeltje !
groetjes,
Karin
ANJA 3D zei…
Prachtige trouwkaart.
Groetjes, Anja
Rosina zei…
ook dit is een schitterend trouwkaartje Nancy...zo leuk met het bruidspaartje en het passe-partout ervoor....\knap gedaan met dit warme weertje...


groetjes Rosina
cotnob zei…
This is a stunning card Nancy, beautiful die cut and embossed details - such an elegant design.
Pauline
x
Misseke zei…
Schitterend! Wat een mooie trouwkaart is dit Nancy - super supermooi!
Groetjes,
Misseke
Anoniem zei…
Zo'n mooi stijlvolle kaart! Sjiek hoor.
Anoniem zei…
Waanzinnig weer Nancy! Zo prachtig, zo romantisch! De hele serie trouwkaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes geworden en ik weet zeker dat jouw broer en zijn vrouw de kaarten altijd zullen koesteren :)
Lieve groetjes Chantal
vintagebyina zei…
Mooie trouwkaart.
Mooi in de kleur blauw en leuk met de achtergrond embossing.
Groetjes Ina
Gina zei…
Heel elegant trouwkaartje, Nancy! Voor wat jouw vraagje op mijn blog betreft; ik plak een heel klein stukje plakband achter de tekst. Zo zie ik 'm niet door het vellum. Groetjes en geniet nog van deze zwoele zaterdag, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils