Melkpakje...

Ik heb me toch nog aan het melkpakje van de Challenge van Marianne Design gewaagd.  Te leuk om niet te proberen.  Het was de bedoeling om het op vakantie te maken, maar doordat ik mijn mapje met o.a. dessinpapier van Marianne Design vergeten was, was het tot nu nog niet gelukt.

Héél leuk om te doen, hoewel ik eerst wat ontgoocheld was over het formaat (veel melk zou hier toch niet in kunnen?), maar gelukkig staan er op de snoesjesknipvellen ook mini'tjes, zo lukte het wel...


Voorlopig zit er bovenaan een houten knijpertje op, als het doosje gevuld is, kan het eventueel met strikjes dicht doorheen de gaatjes die ik met een sterretjesponstang maakte.
De kwaliteit van de foto's is niet zo best maar het was al donker en met lamplicht foto's maken lukt me niet zo goed, maar morgen is het weer werkdag dus ja...

De achterkant:

 De zijkantjes:




Gebruikte materialen:
Marianne Design:
Pretty Papers Arctic Winter PK9115
Knipvel Snoesjes 3DHM0072
Snowpaper CA3104
Ovaal: CR1333
Let it Snow & X-Mas: LR0187
Label: CR1212
Strik: LR0326
Sneeuwkristal: CR1252
Winterlandschap en hek: CR1288


Creatieve groetjes
Nancy
Challenges:


Reacties

Diny zei…
Dat heb je zo maar ''even'' gemaakt Nancy....wat MOOI!
Ik vind het met de wasknijper ook wel leuk...en de tekst loopt gewoon door....knap gedaan!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Ha Nancy, dat had ik dus ook. Wel klein, maar wel leuk. Ik heb hem nog niet af en dat gaat woensdag pas lukken. Dan ben ik nog net op tijd.
Jouw melkpakje is wel heel gaaf geworden. Mooi winters!
Zoonlief veilig afgeleverd vandaag??
Groetjes,
GerJanne
Je@net zei…
iet er erg gezellig uit, Nancy. Heel leuk gedaan!
Anoniem zei…
Leuk pakje (warme chocolade)melk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Wat een leuk melkpakje heb je gemaakt.
Hij is echt klein hé !!!
Dat maakt het extra moeilijk.
Groetjes Hetty
Ans Gilbert zei…
je hebt er iets moois van gemaakt Nancy, leuk met de mini plaatjes,
groetjes.
Ans
This is absolutely wonderful. Everything looks all cool and blue and so very pretty. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart and I do hope you will enter this into our Christmas challenge here http://asnowflakespromise.blogspot.co.uk/ Sue DT xx
Toch goed dat hij zo leuk is geworden Nancy. De voorkant met het hekje is een plaatje om te zien en de rest is ook tiptop afgewerkt vind ik. Leuk, leuk...
Lieve groetjes Miranda
Heel erg leuk Nancy, ik ben ook fan van die melkpakjes ,-)
Mooi !
Ilse
xxx
karin zei…
Een leuk idee Nancy, prachtig gemaakt !
groetjes,
Karin
Anoniem zei…
Hoi Nancy hij is klein hè?! Er kan niet veel melk in nee haha ;) Ik maak ze normaal altijd groter maar ik vond het patroon ook erg klein. Het is een super mooi melkpakje geworden! Je hebt het mooi verdeeld allemaal en de mini Snoesjes passen perfect!
Lieve groetjes Chantal
mieke zei…
Wat een leuk kerst-melkpakje.
Gezellig dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog
Anita zei…
Leuk melkpakje geworden Nancy.
Het past nu uit A4 papier, anders moet je 30 x 30 papier hebben en dat heeft niet iedereen vandaar het formaat.
Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
ANJA 3D zei…
Prachtige melkpak.
Groetjes, Anja
Misseke zei…
Dat ziet er schitterend uit Nancy - supermooi!
Groetjes,
Misseke
Suzan zei…
Supermooi gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
Ellie Bakker zei…
Je melkpakje is heel mooi geworden Nancy, leuk met de Snoesjes erop en het winterse sfeertje.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog
Darlene zei…
Such a clever and beautiful creation! Thanks so much for playing in our ‘THE GREAT OUTDOORS’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Marleen zei…
Ontzettend mooi winters melkpakje heb je ervan gemaakt Nancy!
Mooie combinatie van kleuren.
Lieve groetjes, Marleen
Blankina zei…
Hoi Nancy je hebt aardig wat op het melkpakje kunnen plakken :), prachtig MD werkje fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas en Marianne Design Kreadivas, succes en tot snel, liefs Blankina
Leslie Miller zei…
Oh, how darling! The gift would have to be pretty marvelous to deserve this awesome packaging. Thanks for sharing in our DRU Great Outdoors challenge!
Nela zei…
Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
Hugs Nela
Artesania zei…
Sehr hübsche schön gestaltete Milchtüte,vielen Dank das du diese schöne Milchtüte bei der Mariannne Kreadiva´s challenge zeigst ,wir freuen uns sehr darüber und wünsche dir viel Glück.
Liebe Grüße deine Gudrun DT
Een supermooi kadootje heb je met het melkpakje gemaakt! Leuk in wintersfeer.
Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils