Heel erg Bedankt !

Na mijn knutseldate deze zomer met Margo was ik er zeker van dat ik vaker met inktjes wou spelen, de laatste nieuwe stempels van Marianne Design zijn daar zeker ideaal voor, leuke achtergrondjes en wat zijn die kattenstempels ook supermooi!

Besteld dus, en vorige donderdag kwam mijn bestelling aan, maar toen was ik veel te moe na mijn werkdag, en vrijdagnamiddag was het na het werk boodschappen doen zodat we alles hadden voor ons familieweekendje, 'valies' maken en dan vertrekken! 
Het was een fantastisch weekend, we logeerden in een héél comfortabel huisje voor ons negen. Hoewel de kinderen liever in de supermooie luxueuze tenten (met echte bedden, douche, keukentje, ...) hadden geslapen naast de deur, maar die waren maar voor 7 of 8 personen... Het weer viel fantastisch mee, we bezochten zaterdag De Zonnegloed, oorspronkelijk een leuke kinderboerderij, nu ook een sanctuarium waar verwaarloosde en in beslag genomen dieren/exoten van een rustige oude dag kunnen genieten, een heel mooi project, zo'n 400 dieren, meer dan 100 verschillende soorten!  In de namiddag deden we een huifkartocht langs en tussen de velden, zalig!
Gisteren dan een dagje pretpark, in Bellewaerde, ook al zo'n toffe dag, rustige ritjes met de jongste telg van de familie, maar ook ondersteboven in de Boomerang samen met mijn vader (76!) en nichtje Anna, of snel op de Huracan met de vier vrouwen uit ons gezelschap en onze jongste en weer met mijn pa..., echt genieten!  Maar eenmaal thuis was ik echt 'op'.  Tegen negenen zat ik al in mijn bed...

Maar vanmorgen heb ik toch wat gespeeeld en een Dankjewel-kaartje gemaakt.


Eerst heb ik de achtergrond gesponst met Memento Inkt, het vierkant uitgesneden, de kat gestempeld op post-itpapier, uitgeknipt en op de gesponste achtergrond geplakt.  Dan heb ik wat achtergrondstempels gestempeld, met dezelfde kleuren van de achtergrond.  Daarna het postitpapier weggedaan, en de kat en de tekststempel gestempeld, met bruine Versafine, dit leek me minder fel dan met zwart.  De kat een paar kleuraccentjes gegeven, met de zigmarkers, gewoon zo gebruikt, niet met waterpenseel. 
Het groene watercolourpapier was perfect om op te matten.

Gebruikte materialen
van Marianne Design:
Achtergrondstempels : MM1603, 1604, 1606 en 1608
Skinny Cat: MM1612
Clearstamp: Eline's Vintage: EC0096
Randmallen: Anja Van Laar LR0242
Watercolour Paper Bloc : PK9127
Andere:
Memento Cantaloupe, New Sprout, Pistachio, Pear Tart 
Versafine: Sepia
 
Leuk dat je op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Marianne Design : # 159 - Dankjewel
Marianne's Design Diva's: #8 - Anything goes
Marianne Design Kreadivas: # 25 - Alles geht mit Marianne
ABC Challenge: O is for Open
Addicted to Stamps: # 130 - Not a square
KIC: # 91 - Aparte vorm

Reacties

Petra L zei…
Wow Nancy wat een mooie kaart :-)

Lieve groet, Petra
Monique zei…
Heel mooi gedaan Nancy! En wat heb je een heerlijk vakantieweekend gehad. Dat is nog lang nagenieten.
Groetjes, Monique
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy!!
Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad.
Miranda K zei…
leuke weekend gehad zo te lezen. je kaart is erg leuk geworden. mooie vorm. groeten miranda k
Marja zei…
Heel mooi Nancy!
Vind het knap wat je allemaal doet met je inktjes...ben nu zelf bloemetjes op kleur aan het maken met inkt maar dan houd het voor mij wel op.
Zo te lezen hebben jullie een fijn weekend achter de rug.
Groetjes Marja.
helemaal leuk !
grtjs,martina
x
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo'n gezellig weekend gehad hebben, Nancy. Mooie dagen om op terug te kijken!
En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!
Nicolette zei…
Mooi gemaakt Nancy en wat hebben jullie een leuk weekend gehad.
Groetjes Nicolette
Valerija zei…
Great card. Love the shape and beautiful stamp.
Valerija xx
Marijke zei…
Nou dat was een druk weekeind, logisch dat je geen tijd had om te knutselen. Maar deze kaart is mooi geworden. Met inkt werken is een leuke bezigheid, vind ik ook! De stempel van de kat vind ik ook erg leuk. Groetjes Marijke.
Eri zei…
Wauw, wat een leuk kaartje is dat geworden! En nu kun je met veel plezier op jullie familie weekend terugkijken.
Groetjes, Eri
Rimmie zei…
Wat een heerlijk familieweekend heb je achter de rug!!! Klinkt erg gezellig! Ik vind je kaartje helemaal super, zo knap gedaan!

Groetjes

Rimmie
Je kaartje is prachtig en mooie kleuren. Super tof gedaan.

Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
carla zei…
Weer eens wat anders hé Nancy.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Syl(via) zei…
Super leuke kaart Nancy. Goed gekozen om de kat en de tekst met bruin te stempelen. Dat is inderdaad minder hard. Gr. Syl(via)
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie, zachte kleuren heb je gebruikt..Klinkt gezellig en druk jullie weekend,ik kan goed geloven dat je om 9 uur al op bed lag..
groetjes,
Ans
Judith zei…
Klinkt als een super leuk weekend.
Je kaartje is prachtig, heb de achtergrond stempels ook gekocht moet er nog mee aan de slag...
Groetjes van Judith
Mariken zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt, mooi, die zachte kleuren!!
Hele mooie kaart Nancy !
Gezellig een weekend samen met de familie .
Groetjes Doris
Anita zei…
Wat een knap gemaakt kaart en nog mooi ook Nancy.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog
Rosina zei…
Zo te lezen hebben jullie een geweldig weekendje gehad met de familie NANCY ....fijn is dat voor iedereen!!!
en je bedankkaartje is ook fantstisch mooi....erg leuk die achtergrond gemaakt en de stempeltje erop zijn erg leuk

groetjes Rosina
Scraptastisch zei…
Dat was een avontuurlijk weekend Nancy, een familie weekend is altijd tof! Je hebt je daarna lekker kunnen ontspannen met mooie stempel en inkt...met prachtig resultaat!!!
xx Gerie
Unknown zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Lekker is dat soms, spelen met inktjes en even geen stans machine nodig. Heerlijk zo weekend met zijn allen even weg.
Groetjes sabine
Unknown zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Lekker is dat soms, spelen met inktjes en even geen stans machine nodig. Heerlijk zo weekend met zijn allen even weg.
Groetjes sabine
Nannieflash zei…
Fabulous card design, love the image and your colour choice. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx
Wat gezellig zo'n weekend met je familie, zo te lezen hebben jullie allemaal hele leuke dingen gedaan. En ja, dat heb ik óók, na een paar creatiefloze dagen gaat het dan toch weer kriebelen hè. Zeker als je nieuwe producten in huis hebt, die móet je dan gewoon ff uitproberen :-) leuk kaartje heb je gemaakt, groetjes Petra
Boukje zei…
Heerlijk om zo met de stempels te spelen, mooi kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
KT Fit Kitty zei…
Oooh, very cute, Nancy! I love kitties!
Marlies zei…
Een prachtige kaart Nancy! Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies
Nota Bene zei…
Toffe kaart! En wat leuk om te lezen dat jullie in mijn geboortestreek op weekend geweest zijn. Als je nog eens een vakantiehuisje 'with a view' zoekt (wel maar voor 6 personen): www.brouckmolen.be Een bezoekje aan de Zonnegloed staat bij ons binnen anderhalve week op het programma! Ik ben wel benieuwd, ik ben er nog nooit geweest, maar ik vind het een heel mooi project.
Groetjes, Nele
Diny zei…
Wat fijn dat jullie weekendje weg zo geslaagd is Nancy....altijd leuk om aan terug te denken!
Je kaartje ziet er erg leuk uit moet ik zeggen!
Groetjes Diny
Toffe vorm kaart en leuke details. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC

Grtjs
Claudia
DT Kaartjes Inspiratie Challenge
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Een mooie zonnige kaart heb je gemaakt Nancy. Mooie kleurtjes. Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
Lieve groetjes Miranda ( ATSC)
Alma zei…
Hi Nancy, I can´t say, how I like your wonderful cat creation. It´s such a stunning work! Thanks for playing with us at Addicted to stamps challenge, Hugs Alma
Cinderella zei…
Superleuke kaart en bedankt voor je deelname aan de challenge bij KIC
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils