Wacht niet op een goed moment. Creëer er een!

Eigenlijk wel een mooie tekst hé!  Zou die hier best eens aan de muur ophangen...

Dinsdag op Allerheiligen waren we op kerkhofbezoek geweest.  Na de koffie keken mijn man en mijn vader naar de Cyclocross op TV.  Ik heb ondertussen wat zitten sponsen met distressinktjes en wat stencils.  Mooie basis voor een reeks kaartjes.

Dit is het kaartje dat ik woensdagmorgen vroeg maakte.  Ik kocht de konijntjes van MFT onlangs, nu op PaperPassion papier gekocht om met de zigmarkers te kunnen kleuren.  Ik had al redelijk goed papier, maar niet helemaal wit...  Het konijntje is wat bleekjes uitgevallen, maar ik ben toch al tevreden met mijn poging...  Met het feloranje erbij vind ik het een vrolijk zomaar-kaartje.


Ik "preus lik fjirtig" zoals ze dat hier zeggen (= fier als een gieter) met dit kaartje,
en dan mompelt mijn zoon: "wat stelt dat nu voor..." Tja, ...

Gebruikte materialen:
Scribbles-stans: Sissix, Tim Holtz
Scribbles-stencil: Tim Holtz
Konijntje: MFT
Diag.in & out stitchted rectangle: MFT
Tekststempel: Eline's Words Mindfulness EC0163

Als dit kaartje op mijn blog verschijnt zijn wij in de Moezelstreek, eventjes een paar dagen er op uit, genietend van de streek ginds (ziet er mooi uit, was er nog nooit), de herfstkleuren, een Moezelwijntje, ...

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes met veel plezier!  Dankjewel!
  
 
Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Marja zei…
Leuke kaart Nancy!
Je konijntje is mooi ingekleurd.
Fijn weekend
Groetjes Marja.
Gina zei…
Hihi ! Kan me de reactie van je zoon inbeelden. Een jongen, he ;) Ik vind het een lief kaartje en superlief konijntje ! Nog nooit aan de Moezel geweest ? Goh ! Je zal het er zeker leuk vinden ! Je kan er mooie wandelingen maken door de wijngaarden! Groetjes, Gina
Je@net zei…
Erg leuke kaart geworden, Nancy!
Marfien zei…
Een prima tekst ook voor nieuwjaarskaartjes, hoop dat je uitgerust bent als je dit leest :-)
Ans Gilbert zei…
Je kaartje is leuke en vrolijk, mooi konijntje en tekst!
Hoop dat de rust je goed zal bevallen,
groetjes,
Ans
p.s. je zult het niet geloven maar vandaag kreeg ik de 2de kaart die ik je stuurde, voor je verjaardag, retour..Op 8 augustus verstuurd en nu na 3 maanden, weer op de mat hier.De envelop was niet open geweest.
Anoniem zei…
Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Margreet zei…
Ik moet wel lachen om de opmerking van je zoon...smaken verschillen....ik vind het een heel schattig kaartje met een lief konijntje, ware tekst en mooi achtergrondje. Geniet van de mooie Moezelstreek!
xxx Margreet
Nicolette zei…
Heel vrolijk kaartje Nancy, en laat die kinderen maar praten hoor, haha.
Veel plezier in Duitsland, is erg mooi daar.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Leuk kaartje en wat een leuke stans is dat oranje.
Genoet van de Moezel, het is er prachtig.
Groetjes Caroline
Marjan zei…
Lief zijn die beestjes toch, ik zie ze vaker. Erg leuk kaartje met die achtergrond voor het konijn. Veel plezier in de Moezelstreek, mooi daar!
Margo zei…
wat zalig dat jullie er even tussenuit zijn !
Geniet er maar van !
Je kaartje is echt een dropje hoor, niet letten op die pubers !
Groetjes
Margo
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy !!
Karla zei…
Leuk kaartje Nancy en de tekst is nog leuker.
Veel plezier in de Moezelstreek.

Groetjes Karla
Rosina zei…
heel mooi dit kaartje Nancy...leuke vrolijke kleurtjes en zeker de tekst is leuk....en je zal vast op dit moment aan een heerlijk moezelwijntje zitten denk ik ....geniet er maar lekker van!!!

groetjes Rosina
Nancy zei…
Hey Nancy,

Geweldig kaartje!
Geniet van je vakantie!!
Ik heb een weekje vakantie om in mijn ateljee door te brengen...

Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart. Mooi dat achtergrondje. Ik lees het vaker dat mensen aan het experimenteren zijn en dan de mooiste achtergrondjes klaar hebben voor een reeks kaarten. Ik snap dat je trots als een pauw was...
Ik was een paar jaar geleden in de Moezelstreek rond deze tijd! Prachtig!! Geniet ervan!
GerJanne
Syl(via) zei…
Wat een vrolijke kaart Nancy. En wat een goed idee om de stans op deze manier achter het leuke konijntje te gebruiken. Gr. Syl(via)
Judith zei…
Toppertje Nancy met mooi tekst!
Liefs Judith
Petra L zei…
Veel plezier Nancy en wij genieten wel van je mooie kaart. Ik vind 'm heel erg leuk en snap best waarom je zo trots erop bent. Echt een superleuk kaartje om zo maar te sturen.


Lieve groet, Petra
KT Fit Kitty zei…
Super cute bunny! Love the scribbled background too - very eye-catching!
Anoniem zei…
wat mooi...zalig in zijn eenvoud ;-)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils