Proficiat Ans

Zoveel jarigen deze periode.  Vandaag is Ans jarig, dat verdient ook een kaartje natuurlijk!

Ik gebruikte de mooie schets van 2 Sisters on a Blog.  Ik wou eerst enkel met zwart, wit en rood werken maar toen ik dit plaatje zag was ik 'verkocht', ik denk dat Ans als poezenvriendin dit wel een leuke vindt, en door het groene bankje heb ik dan ook groen gebruikt voor het achtergrondpapier.


De embossingfolder vond ik wel mooi passen bij het roosjesdessinpapier en de bloem die het meisje opgespeld heeft.
Dankzij Ans de Chinese Ali-Hobbygrot ontdekt, dus ook wat Chinese spulletjes gebruikt (frame, vierkanten met puntjesrand, kant en parelbloempjes)...
Alles gekleefd op een rode basiskaart, aan de binnenkant een wit vierkant op geplakt, dan kan je duidelijker lezen wat geschreven staat vind ik.

Gebruikte materialen
Plaatje: Internet
DP Roses all Over - MFT
DP Studio Light PP SL02
Zwart glitterpapier: Colours Unlimited
Proficiat: Die'Sire
65: Marianne Design COL1397
Embossingfolder: Cart-Us
Brads: DécoTime

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Two sisters on the blog: # 4
AnMaCreatief: # 69 - Rozen
Seize the birthday





Reacties

Je@net zei…
Erg leuke verjaardagskaart, Nancy. Ans zal er blij mee zijn!
Gina zei…
Mooie kaart geworden Nancy ! Lang geleden dat ik nog bij Ali op bezoek ben geweest ! Zal de'r nog eens moeten langsgaan :) Ik wens je een hele fijne zondag toe ! Groetjes, Gina
Sarah zei…
Wat lief! Fijne zondag!
Wat een leuke kaart heb je voor Ans gemaakt de mal achter het plaatje is wel weer een hele mooie ...misschien ook maar weer eens gaan kijken.
Groetjes Anita
Nicolette zei…
Hele mooi kaart Voor Ans heb je gemaakt Nancy. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog
Judith zei…
Mooi kaartje geworden voor de jarige Ans.
Groetjes van Judith
karin zei…
Leuk kaartje heb je gemaakt voor de jarige !
groetjes,
Karin
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
prachtige kaart heb je gemaakt met een erg leuk plaatje en super afgewerkt met stansjes en brads, ben er blij mee,
groetjes Ans
Crealientje zei…
Mooie kaart!
Kleuren passen perfect bij elkaar.
Leuke invulling van de sketch.Heel schattig plaatje.
Fijne avond,groetjes Crealientje.
Margreet zei…
Wat een mooi kaartje heb je voor Ans gemaakt, Nancy...prachtige details!
Ik zie dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief...hartstikke leuk! (maar zou je hem nog even opnieuw willen linken, want je linkt nu naar het persoonlijke blog van Anne-Marije en het moet naar http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/
Vast bedankt.
xxx Margreet
Hoi Nancy, je hebt een lieve mooie kaart gemaakt voor Ans. Schattig dat plaatje en heel mooi afgewerkt met de diverse spulletjes. Ik zag al dat ze er blij mee was :) Ik vind die brads ook heel gaaf.
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Prachtig kaartje voor de jarige Ans

Groetjes Hermien
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, super mooi gedaan, daar zal Ans zeker blij mee zijn ! Groetjes, Enny
Angelique zei…
Prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt, lief plaatje. Haha, de Chinese Ali-Hobbygrot, hoe verzin je het... Ik heb een paar dagen geleden voor de tweede keer een bestelling gedaan, benieuwd.
Gave kaart heb je voor Yvonne gemaakt, prachtige achtergrond en dat zonder kraftsheet.
lieve groetjes Angelique
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Ans gemaakt. Leuke schets Nancy. Groeten Trijntje
Sylvia zei…
Mooie kaart heb je gemaakt voor Ans,Nancy.Leuke sketch.

Groetjes,Sylvia.
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje heb je voor Ans gemaakt Nancy!
In mijn leeslijst zie ik een verjaardags candy van je.....maar als ik hem open kom ik bij dit kaartje uit.
Groetjes en een fijne dag,
Diny
JoAnn zei…
Beautiful card. Love the papers, embossing and layers. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils