Creative Sketchy Girls # 19

We zijn alweer de 20ste van de maand,  bij Creative Sketchy Girls gaat dus weer een nieuwe challenge van start !


Het recept is zoals je weet sinds een tijdje wat aangepast:
de ene maand een schets
de andere maand een thema.

Na de schetskaart met heel veel laagjes van de voorbije maand
krijgen jullie nu een thema als opdracht:
Kerstmis/Nieuwjaar ...
Misschien heb je in de komende dagen toch nog onverwacht een extra kaartje nodig?

Dat moet lukken toch?  Doe je ook mee?
Je hebt tijd tot 15 januari om je kerst- of nieuwjaarskaartje te plaatsen!  
Veel succes!

Ik had me wat misrekend in tijd, mijn kaartje was niet op tijd klaar.
Je ziet het binnenkort dan als reminder voor de challenge,
maar ik wou op mijn blog toch wel verwijzen naar de start van de nieuwe challenge!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

lenywim35 zei…
We zien het wel weer. Hier een en al gesnuif. grts leny
Je@net zei…
Het is ook zo'n drukke maand. Kan me helemaal voorstellen dat er dan wel eens iets bij in schiet.
We zien je kaartje tzt wel verschijnen. Nog een fijne dag, Nancy!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils